torsdag den 27. september 2012

"Cecillie, din egocentrede møgkælling"














Højde? 163 centimeter helt præcist! Det er øv Alder? 15. Jomfru? Nej, tyr. (hej, jeg hedder Cecillie og jeg går i 3.klasse....) Skostørrelse? 37-38 Ryger du? Nope. Drikker du? Ja, og jeg skal rent faktisk til fest på lørdag ved en god veninde, hvor en øl eller to skal indenbors. Har du taget stoffer? Nej. Alder, du forveksles med? Oftest ældre end jeg er.  Har du tatoveringer? Nej, ikke ENDNU. Vil du have tatoveringer? KÆMPE JA, i min verden er små enkle tatoveringer, noget af det fineste. Har du piercinger? Har 4 i ørerne. Vil du have flere piercinger? Har planer om at få lavet en ring i øret.. Måske. Bedste ven? Louise, siden børnehaveklassen. Status? Single. (dobbelt øv) Største turn on? Sødt smil og en positiv udstråling ( og såååå har jeg dén her ting for mænd med skæg) Største turn off? Irriterende 9. klasse drenge, der tror de ejer verdenen og er så-fucking-lækre. Det holder bare ikke!Yndlingsfilm? Harry Potter, for evigt og altid, men jeg elsker generelt film og har en rimlig stor samling. Hvad elsker du, når folk gør? Griner, siger deres  ærlige mening og giver lange knus. En, du savner? Mine tre veninder på efterskole! Mest traumatiske oplevelse? Jeg er et heldigt barn, så har ingen. En tilfældig fact om din personlighed? Jeg er kronisk træt (eller det er i hvert fald min undskyldning for at tage lure om eftermiddagen, som en anden morfar) Hvad hader du mest ved dig selv? Jeg er akavet overfor nye mennesker, og så kan jeg være en rigtig first-class-bitch. Og her snakker vi altså virkelig bitchy. Jeg giver skylden på det røde hår. Hvad elsker du mest ved dig selv? Elsker hele min person. Hvad vil du være, når du bliver “stor”? Har ingen-fucking-idé, og det stresser mig helt vildt! Hvad er dit forhold til dine søskende? Mine brødre optager lidt for tit badeværelset, men ellers så har vi det sgu helt okay med hinanden.  Hvad er dit forhold til dine forældre? Godt. Simple as that.  Din definition på den perfekte date? Så længe jeg kan lide personen jeg er med, betyder tid og sted intet. Har du nogle kæledyr? De to sødeste hunde. En beskrivelse af den dreng/pige, du er forelsket i? Jeg har aldrig været forelsket (sådan med sommerfugle og alt det dér..) Beskrivelsen af den person, jeg mindst kan lide? Haha, så skulle jeg beskrive lidt for mange. Hvad hader du mest ved at gå i skole? At skulle så tidligt op. Jeg kan bedste lide at stå sent op OG have god tid om morgnen. Hvad stod der i din sidste sms? 'Hej Cecillie, er der mulighed for at du kan passe drengene i aften, fra 19.50-23.00. Ved godt det er med kort varsel, Hilsen Mette.' (Jeg svarede forresten Ja, så nu ved I også hvad min aften skal gå med.)   Hvad synes du er attraktivt ved en kvinde? K R A V E B E N. Hvad synes du er attraktivt ved en mand? Skæg, intellektualitet, mørkt hår, striktrøjer, kraveben.  Hvor vil du gerne bo? England.  En usikkerhed? At jeg ikke er klog nok. (og så selvfølgelig den gamle kending; at man ikke er køn nok)  Mest værdsatte karaktertræk? You tell me! Ej, det ved jeg ikke. Min klasse har siden tredje troet at jeg var klog, men klogheden er forsvundet med årene, men "Spørg Cecillie, hun er klog" har åbenbart hængt ved.

Det blev noget af en lang smøre, men jeg håber at I gad at læse bare en smule af det ;)

3 kommentarer:

  1. Cecillies bedste ven siden børnehaveklassen27. september 2012 kl. 20.09

    Du så sød og dejlig og flot og smuk og sjov og ja, vi ses om snart!

    SvarSlet
  2. Eeeeeej din blog er da lækker!

    - www.abitofmebyanna.blogspot.com

    SvarSlet

Hvad tænker du på?