lørdag den 29. december 2012

Julegaver







Juleaften i min familie har aldrig været det helt store shizzle, og ender oftest ud i stress og julegaveindkøb dagen før jul, - dog er det sådan det altid har været, og sådan som jeg elsker det. Mine forældre valgte i år, at gøre noget ekstra smart, nemlig at give det "gavekort", som er vist ovenfor. Ud over gavekortet fra mine forældre fik jeg mange gavekort fra andre i min familie, som jeg bl.a. har brugt på bukserne og BH'en, som er vist på billederne. Det var godt nok også tiltrængt, eftersom jeg havde slidt mit sidste par sorte bukser ud (og så er et andet par forsvundet med pesten). Jeg håber, at I også havde en god aften og nyder jeres ferie!
Jeg beklager forresten for de uskarpe billeder, men det må vi nu engang leve med.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Hvad tænker du på?