lørdag den 6. oktober 2012

Jeg vil føde dine børn.




Overstående video optog min gode veninde optog til koncerten med Choir og young believers igår. Jeg ville egentlig forklare en hel masse om hvor god koncerten var, men jeg synes den her video siger det meget godt. For helvede hvor var det altså bare godt! Efter koncerten købte vi t-shirts og en plakat, som vi fik underskrevet af alle i bandet og stod og snakkede lidt med dem. De var så fandens søde (og så smukke også).


Opvarmningen stod Dinner for. Mine veninder og jeg, havde aldrig hørt om ham før, så vi var ret spændte. Da han kom på, var vi blæst væk fra starten af.  Han var skræmmende da han optrådte, men jeg synes også at han var fantastisk og helt unik.

3 kommentarer:

  1. fin blog!


    emmaseenandbeen.blogspot.dk

    Kig og smid en kommentar, det vil betyde meget!

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak! Jeg vil da tage et kig forbi :)

      Slet
  2. Rigtig fin og inspirerende blog :-)
    Vi er fast læser, og håber du også vil følge vores blog.

    - Seline og Simone ♥
    http://selinesimone.blogspot.dk/

    SvarSlet

Hvad tænker du på?